środa, 28 czerwca 2017

dzień dobry

Próbuję się rozgościć, w nowym miejscu jeszcze nie czuję się jak u siebie.

Na swoim starym blogu spędziłam blisko 5 lat, to długo...

Zebrałam tam sporo rożnych i różnistych przepisów, sama będę zaglądać i wszystkich do tego zachęcam.

Ostatnio jednak publikowanie tam przestało być przyjemnością, wiązało się z wieloma trudnymi problemami i nie zawsze kończyło powodzeniem.

Dlatego zdecydowałam się poszukać nowego miejsca dla siebie i moich kuchennych wariacji :)

Mam nadzieję, że moi stali, żeby nie napisać starzy czytelnicy będą i tutaj zaglądać!

Witam więc i zapraszam

Postaram się zapełnić bloga przepisami na pyszne dania.
Będzie okazja do ponownego przygotowania potraw z przepisów już znanych i wypróbowanych, a także - mam nadzieję - wzmocniona motywacja do szukania nowych pomysłów i inspiracji!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz