piątek, 1 grudnia 2017

pasta jajeczna z awokado

W mojej rodzinie mistrzem w robieniu jajeczne pasty jest mój młodszy Brat.
Był czas, że żadna rodzinna imprezka nie mogła się bez niej obejść, choć to nie bardzo wystawne danie, było obowiązkowym punktem w każdym imprezowym menu :D

Te czasy minęły, ale myśląc o paście jajecznej nie mogę nie powspominać tamtych, beztroskich i szalonych lat!

Moja Córcia pasty jajecznej nie tyka, dlatego w domu nie robię jej zbyt często.
Na swoim starym blogu pokazywałam wersję pasty jajecznej ze szparagami, dziś przygotowałam wersję z awokado.

Na śniadanie w sam raz!


składniki:

4 jaja
awokado
pęczek szczypioru
łyżeczka majonezu
łyżka jogurtu greckiego
sól, pieprz do smaku
odrobinka soku z cytryny


Jaja ugotować na twardo, zetrzeć na tarce o grubych oczkach.
Miąższ awokado rozgnieść widelcem.
Szczypior posiekać, część odłożyć do dekoracji.

Jaja, awokado i szczypior wymieszać majonezem i jogurtem, doprawić do smaku.



1 komentarz: